Tagastamisreeglid






    Kauba tagastamise juhised:

    • Täitke vorm
    • Kirjutage lehe paremas servas olevas Facebooki messengeris
    • Helistage: +3725126014

    Telefoninumbril on whatsapp, Viber, Telegram tasuta kaltsude jaoks

    Tagastamisreeglid

    Soovime tagada teie täieliku rahulolu, nii et aktsepteerime õnnelikult tagastamist vastavalt järgmistele tagasisaatmisreeglitele:

    Defektsed, kahjustatud või valed esemed:
    · Võtke meiega ühendust aadressil, et rääkida klienditeenindajaga ja saada teie tagastusluba (kui see on sobiv).
    · Peate olema meilt ostnud eseme Geom.ee lehelt.
    · Kui saite meilt vigastatud või defektiga eseme või kui teile saadeti vale toode, ei vastuta te tagasisaadetise tasude eest ning me ei võta tagastamisega seoses täiendavaid varusid ega muid tasusid. Lisaks saate toote eest täieliku tagasimakse, nagu on kirjeldatud meie tagasimakseprotseduurides.
    · Tagasimakse saamiseks tuleb kaup tagastada meile avamata (välja arvatud juhul, kui olete saanud toote defektses või kahjustatud olekus) ja originaalpakendis koos kõigi tarvikutega 30 päeva jooksul alates pakkumise kuupäevast. toode teile vedamiseks vedajale. Samuti peate järgima allpool toodud tagastamisprotseduure.
    · Me ei saa tagasi võetud ega kasutatud esemeid vastu võtta, kui te ei ole seda saanud kahjustatud või defektses olekus.
    · Ilma originaalpakendita tagastatud vigastatud või defektsed esemed ei saa raha tagasi.

    Muud tulud:
    · Võtke meiega ühendust aadressil, et rääkida klienditeenindajaga ja saada oma tagastamisluba (kui see on sobiv).
    · Peate olema meilt ostnud eseme Geom.ee lehelt.
    · Kõigi tagastuste puhul, välja arvatud kahjustatud, defektsed või valesti tarnitud kaubad (vt eespool), vastutate toote (te) tagastamise eest saatmiskulude eest.
    · Tagasimakse saamiseks tuleb toode meile avamata, originaalpakendis koos kõigi tarvikutega tagastada 30 päeva jooksul alates kuupäevast, mil me andsime teile toote vedajale. Samuti peate järgima allpool toodud tagastamisprotseduure.
    Tagastamisprotseduurid
    · Kauba tagastamiseks võtke meiega ühendust, et rääkida klienditeenindajaga ja saada oma tagastusluba (kui see on sobiv).
    · Klienditeenindus annab teile tagastussildi, mille peate printima ja kinnitama pakendile (kui see on sobiv).
    · Pakkige tagastatav (ad) toode (ed) kindlalt kokku ja lisage sobiva suurusega kasti oma originaalpakendi koopia.
    · Kinnitage tagastamisele kuuluvale pakile saatmisetikett.
    · Pärast teie tagastuse kättesaamist, kontrollimist ja töötlemist väljastatakse tagasimakse vastavalt meie allpool toodud tagasimakse protseduuridele.
    Tagasimaksete kord
    Kui teil on õigus tagastamisega seoses tagasimaksele, kehtivad järgmised tingimused:
    · Teie tagasimakse tehakse ostuks kasutatud maksena.
    · Tagastatav summa on ostuhind, mille olete maksnud tagastatud kauba eest (mis kajastab teie saadud allahindluste, kampaaniate või kupongide summat), sealhulgas kauba suhtes kohaldatav käibemaks vastavalt vajadusele.
    · Autorid väljastatakse pärast teie tagastuse kättesaamist, kontrollimist ja töötlemist. Palume varuda aega tagastatud kauba tarnimiseks meile, tagastamise kontrollimiseks ja töötlemiseks ning krediitkaardi väljaandjal teie konto krediteerimiseks. Teie krediitkaardiettevõte määrab, millal krediit teie väljavõttes kajastub. Krediidi teie kontole ilmumiseks võib kuluda üks täielik arveldustsükkel.
    · Võtke meiega ühendust, et pöörduda klienditeenindaja poole, kui teil on küsimusi teie tagastamise kohta või küsida tagasimakse oleku kohta